saknaden är stor ! <3



Du är enormt saknad.

Du betyder otroligt mycket för mig.

Då du lämnade mig så tog du med dig en stor del av mitt hjärta.

Den delen kommer aldrig att läka igen om jag inte får träffa dig.

Jag älskar dig obesrivligt mycket och de kommer jag alltid att göra.

Jag kommer aldrig glömma stunderna med dig.

Dom va helt underbara.

Jag kommer aldrig få uppleva dom igen.

Men jag hoppas du har de bra där uppe i himlen och att vi ses snart igen.

För jag klarar mig inte utan dig.

Men jag försöker verkligen dag att kämpa.

Men de är inte så lätt då man inte har dig.

22/4-06 de va den datumen då du lämnade oss ensamma på jorden.

Och de va den dagen då du tog en stod del av mitt hjärta med dig.

Den delen som aldrig kommer bli 100% hel igen.

Men jag försöker verkligen kämpa att få den hel.

Allt detta jag har skrivit kommer direkt ifrån mitt hjärta.

JAG ÄLSKAR DIG ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0