Mycket lyckad helg hemma hos älsklingen <3

Jadu, jag har varit hemma hos älsklingen sen i fredags.
De började med att jag kom till älsklingen vid typ halv sju i fredags och vi va ute en stund med chivas ( hennes hund ) och sen gick vi in och förberedes oss för idol. Dom som va bäst denna kvällen va alla utan Reza iallafall. Men tur va att inte Erik åkte ut, han hängde löst tillsammans med Reza.
Sen då de va paus och nyheter så gick jag och älsklingen och kollade på en film och väntade på idol skulle börja igen. Sen fick vi reda på vem som åkte hem och de va Reza som fick lämna idol.
Sen efter idol så låg vi kvar o slappade en stund i soffan innan vi beslutade att gå in och lägga oss. Sen på lördagen så hände de la inget så speciellt mer än att vi båda låg hemma och va typ halft sjuka iallafall jag men älsklingen hade feber. Jag fick typ as ont i huvudet och blev sjukt trött typ, så vi låg och kollade tv och film hela dagen. Sen på kvällen så kollade vi på Transformers 1 på tvn. Sen efter den så gick vi och la oss för att sova. Sen på söndagsmorgonen va man rätt trött och kunde knappt prata så torr man va i halsen, sen så körde dom hem mig vid typ tre tiden, sen då jag kom hem så frågade jag Andreas om han ville åka till knalleland med mig och köpa lite prylar till datorn och de blev en musmatta med 4usb och blått neon i. Sen blev de lite godis och dricka också, nu resten av kvällen blir de bara slappa. Denna helgen har varit sjukt mysig och rolig, jag är grymt nöjd med helgen, hoppas detta händer igen.
Saknar dig som fan älskling.
Hoppas vi ses snart igen.
Tycker om dig sjukt mycket.
11/11-09 Bästa dagen i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0