My Löööve forever and ever (a) <3

När allt känns svårt finns du där, när man är som sämst finns du där och stöttar en till tusen. Du finns alltid där när jag behöver dig, hade du inte funnits vid min sida nu hade inte jag levt, du gör så jag orkar stå på egna ben dom är inte speciellt starka men när du är vid min sida gör du dom starkare mer för varje dag. Jag är ingenting utan dig, du är min andra halva tsm med dig är jag hel. Du är lika viktigt som mitt stora hjärta för utan det kan jag inte leva, precis som jag inte kan leva utan dig. Du är det viktigaste i mitt liv älskling, det är dig jag ska dela mitt liv med, det är dig jag tycker om och kommer alltid att göra det, det är dig jag aldrig ska gå miste om, det är du och jag hand i hand tills döden skiljer oss åt. När jag ser dig så slår mitt hjärta dubbla slag, det är dig mitt hjärta till hör och ingen annan jag är din nu,i övermorgon och föralltid. Asså den videon du skickade i går så sjukt fin asså det gick inte att sluta titta på den, allt blev helt tyst runt omkring mig mina ögon blev som små kristaller asså du äe så jävla fiin älskling det är ingen tjej i hela världen som skulle kunna ersätta dig och då menar jag det för det finns ingen så vacker som du,  jag kommer aldig släppa dig för mina ögon vet att du är den rätta och när du ligger ny vaken bredvid mig i sängen aboow, du är finaste! så sjukt sööt är du ny vaken med rufsigt hår och helt osminkad det är det en kille vill se på morgonen när hans tjej vaknar och det är precis det jag får göra. När han ser sin tjej nyvaken på morgonen. Inget/ingen kan stoppa vår kärlek. Det är sjukt skönt för när du är med mig kan jag va mig själv till tusen asså det är sjukt för jag har inte kunnat va mig själv så mkt som när jag är med dig. Du är min älskling och kommer alltid att vara det. Våran kärlek är ett band av guld som aldrig kan gå av. Du gör mina dagar värt att leva. Jag tycker inte bara ditt utseende jag tycker också din personlighet. Minnen kommer för varje dag som går, nya minnen varje dag. Jag hade kunnat ha skrivit mycket mer om där hade funnits ord för det. Du är sveriges stolthet. Varje gång jag hör ditt namn blir jag så stolt och tänker den tjejen är bara min. Jag hade kunnat gå hur långt som helst för att träffa dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0