17/11-09

Idag har de väll inte hänt så värst mycket, de började med att jag vaknade runt 12:40 och sen satte jag mig vid datorn och satt där typ hela dagen och sen vid typ 18:00 kom Andreas hit och vi lirade lite GRID, sen drog vi till gården vid typ 20:35 och bara slöade och nu sitter jag här hemma och saknar älsklingen som bara den. Men imon kommer jag få träffa henne för vi ska på bio och se "Flickan som lekte med elden" den verkar skit bra, för jag såg "Män som heter kvinnor" i helgen och den va faktiskt väldigt bra, men dom 15-20 minuterna tänkte ja vad är detta för skit film, men sen efter ett tag så blev den bättre och bättre. Så nu ska jag och se tvåan på den och den hoppas jag är lika eller bättre.

Miss you bejbi (a) <3


Tycker om dig älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0